فروشگاه بزرگ شیطونی دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد.

با سلام  توجه توجه 

به خاطر ایام عید و تعطیلات اول سال ارسال تمامی سفارشات از تاریخ ۲۲ فروردین ماه به بعد میباشد..

در حال حاضر رسیدگی به ثبت سفارشات به صورت پیامک از سمت پشتیبانی انجام میشود.و تمام سفارشاتی که مشتریان عزیز واریز انجام دادن و ثبت نهایی انجام شده، ارسال مرسوله از تاریخ ۲۲ فروردین ماه به بعد خواهند بود با تشکر فروشگاه شیطونی.

تمامی قیمت های فروشگاه شیطونی کاملا به روز میباشد.

اخرین تاریخ به روز رسانی 15 اذر ماه 1402

ادرس ما : تهران خ شریعتی سه راه طالقانی خ خواجه نصرالدین طوسی بعد از خ پادگان ولیعصر نرسیده به میدان سپاه جنب تاکسیرانی ارابه گشت سبز پلاک 179 واحد سوم(روبه روی کافه عربی گندم هستیم)

… مراجعه حضوری نداریم …

شماره تماس ثابت :  02177610735

توجه: در صورت عدم پاسخگویی کارشناسان به دلیل حجم بالای تماس ها سفارشات و در خواست های خود را به صورت پیامک یا واتساپ یا تلگرام به خط 09120212145  ارسال نمایید. تشکر.

راهنما :

#سفارشات تهران با پست یا به صورت ارسال پیکی موتوری در همان روز سفارش در تحویل فوری اقدام میشود.

# سفارشات شهرستان توسط پست 2تا 3روزه – تیپاکس 24 ساعته یا ترمینال 4تا 9 ساعته یا باربری  یک تا دو روزه و هوایی کمتر از 4 ساعت برای تحویل فوری اقدام میشود .

توجه : تسویه درب منزل به هیچ عنوان نداریم.

بعد از ثبت سفارش شما عزیزان , واحد پشتیبانی جهت هماهنگی های لازم برای راهنمایی واریز وجه و ارسال کالا تماس خواهند گرفت.

(لباس بابانوئل انواع درخت کریسمس و تزیینات درخت کریسمس و لباس بابانوئل مردانه و زنانه و بچگانه و انواع عروسک بابانوئل به صورت عمده و تک فروشی عرضه میگردد)

خرید  لوازم هالووین تزیینات هالووین و دکور هالووین و لوازم پزیرایی هالووین انواع تم تولد ماسک صورت ترسناک و ماسک صورت طبیعی و لباس هالووین بزرگسال و بچگانه و

لوازم مورد نیاز مراکز تفریحی سرگرمی تونل های وحشت و اتاق فرار و اتلیه های عکاسی همکاری با مراکز سینما تیاتر کشور در فروشگاه شیطونی صورت میگیرد.

(لباس بابانوئل انواع درخت کریسمس و تزیینات درخت کریسمس و لباس بابانوئل مردانه و زنانه و بچگانه و انواع عروسک بابانوئل به صورت عمده و تک فروشی عرضه میگردد)